Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 28, 2008 18:58:38 GMT 1
Luk kom dovent ind fra mændendes omklædning, han var satans træt, og ville bare slappe af, selvom han sikkert endte med at falde i søvn over heden. Luk rodede lidt i det mørke hår, som han kom ind med et håndklæde om livet, og stille og roligt placerede sig i det varme vand, drengen strakte sig dovent mens han kom med et langtrukket gab, og stille og roligt lænede hoved tilbage.
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
"At falde er ingen skam, men at blive liggende er."
|
Post by Chen-Shi on Jul 28, 2008 19:07:56 GMT 1
Chen-Shi lod en hånd løbe gennem det lange, silkebløde hår. Hendes øjne var lukkede og hun trak vejret langsomt, roligt. Hun var træt efter en dag, der havde føltes ekstra lang, og det eneste hun havde brug for var et afslappende bad. Omkring hende var der stille. Hun kunne svagt høre lyden af regnen udenfor, men hun ignorerede lydene udefra og hengav sig helt til det - forhåbentligvis - afslappende bad der ventede hende. Hun havde klædt om inde i det af omklædningsrummene der var tilegnet de kvindelige badegæster. Rummet havde været fuldstændigt tomt, og alle lydene hun gav fra sig genlød i tomrummet. Nu trådte hun ud gennem åbningen mellem omklædningsrummet og selve spaen. Hun havde et lyst håndklæde viklet stramt omkring sig; man kunne tydeligt se konturen af hendes veludviklede former, når hun holdt klædet således. Hun havde halvtlukkede - eller halvt åbne, alt efter hvordan man valgte at se på det - øjne, mens hun lod de varme dampe omslutte sig. Hun lagde ikke straks mærke til den andens tilstedeværelse, men nød bare den midlertidige sindsro..
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 28, 2008 19:19:35 GMT 1
Luk nød stilheden som han bare lå der, stille og roligt, bare og slappede af, selvom søvnen bare stille og roligt kom snigende, han gabte kort, uden lyd, mens han holdte sig for munden. Kort lod han sig selv glide under vandet, for derefter at komme op igen, og bare slappe af, han nød stille og roligt vandet som bare gled ned over hans ansigt, som var afslappet. Han lyttede lidt da han hørte trin på det varme gulv, stille og roligt blev de mærke øjne åbnet, mens han stille og roligt skævede en smule rundt, hvem var det? hng? Hans store øjne prøvede at adskille røg fra sandhed, selvom det var svært, han lyttede, og vendte blikket mod de kvindeliges omklædning, var det der lyden kom fra?
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
|
Post by Chen-Shi on Jul 28, 2008 19:27:10 GMT 1
Hun stoppede brat op, da hun blev opmærksom på lydene, bevægelserne og de øvrige tegn på en andens tilstedeværelse. De brune øjne blev straks vidtåbne, mens hun skulede fra side til side, for at få øje på hvem det end var, der havde forstyrret hendes ellers så fredfyldte ro. Hun sørgede for ikke at lave den mindste lyd, mens hun forsigtigt listede længere ind i dampene. Hun udnyttedes dennes fordel til at holde sig skjult. Men dampens fordel var samtidig dens ulempe; den holdt ikke kun hende skjult - den skjulte også den anden for hende. Det lange hår, der hang skødesløst ned langs hendes ryg, irriterede hende. Det var uudholdeligt varmt af have sådan et tykt tæppe af hår ned af nakken, og samtidig faldt tilfældige totter hele tiden ned foran hendes øjne, så hun vredt måtte stryge det væk, gang på gang på gang.
Langt om længe vandt hun slaget mod håret. Med den ene hånd holdt hun det væk fra ansigtet, mens hun hele tiden holdt den anden frem foran sig, som en slags forsvar, i fald den anden skulle være fjendtligt indstillet.
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 28, 2008 19:45:06 GMT 1
Luk sad bare fuldkommen stille, og lyttede stille og roligt, bare og skævede lidt rundt. Hans mørke øjne betragtede stille og roligt de forskelle der var rundt omkring, lyttede opmærksomt mens hans blik gled stille og roligt rundt, fortsatte lidt rundt. Hans blik så på den anden som trådte nærmere, og ikke lagde mærke til kanten, han blinkede lidt med øjnene ,, Du må hellere stoppe, ellers træder du enten ned i vandet, eller ned i hoved på mig.. " kom det lavt fra drengen, mens han rykkede lidt på sig.
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
|
Post by Chen-Shi on Jul 28, 2008 19:52:21 GMT 1
Hun stoppede midt i et skridt. Det var ikke til at fastslå om hun var stoppet på grund af det stemmen sagde, eller bare fordi der rent faktisk var en der sagde noget. Det tog hende et par sekunder at fastslå hvem stemmen tilhørte: Luk. Men da først hun havde gjort det, lod hun paraderne falde. Hun vidste ikke helt om hun var glad eller skuffet over Luks tilstedeværelse. Hun havde ønsket at være alene, så derfor var hun skuffet. Desuden brød hun sig egentlig ikke om Luk, så også derfor var hun en smule skuffet. Men hun var glad for at det var ham, og ikke en eller anden sindssyg snigmorder. "Godaften Lukyo," sagde hun roligt, følelsesløst. Hun tog foden til sig igen, så hun ikke længere stod halvt på fliserne, halvt ude i vandet. Hun havde kort overvejet om hun skulle have taget et skridt frem, i stedet for tilbage, for hun var jo kommet for at bade. Men hun ønskede absolut ikke at bade sammen med Luk, så hun forblev hvor hun var.
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 28, 2008 20:11:35 GMT 1
Luk rullede lidt med øjnene over den anden, da den genkendte stemme tilhørte, Chen-shi. Han rykkede sig, og lod sig selv tøffe over i den anden side, mens han lavt mumlede ,, godaften, Chen-shi.. " kom det bare lavt og ligegyldigt fra ham, inden han satte sig med fronten op af kanten, doven og træt som han var. Drengen gabte en smule mens han skævede lidt mod væggen som han dårligt nok kunne ane.
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
|
Post by Chen-Shi on Jul 28, 2008 20:15:40 GMT 1
Instinktivt krydsede hun armene beskyttende hen over brystet. Det var ikke noget hun selv var opmærksom på; det var bare noget hun gjorde. Hendes lange, slanke ben var nøgne, ligeså var armene. Hun følte sig meget sårbar når hun sådan stod foran ham, med et håndklæde som eneste beklædningsgenstand. Men hun lod ikke sin opførsel mærke af denne følelse. Udover de krydsede arme vidste hun ingen tegn på at ville dække sig til. "Har du været her længe?" spurgte hun i et høfligt tonefald. Hun sagde det, så det kom til at lyde som om hun var både interesseret og nysgerrig. I virkeligheden var hun bare interesseret i at vide om han snart ville forsvinde, så hun kunne få badet for sig selv...
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 28, 2008 20:22:19 GMT 1
Luk sukkede tungt, og nød bare det våde gulv, inden han lukkede øjnene og slappede af, stille og roligt -selvom han hurtigt blev afbrudt af den anden. Han havde mest af alt bare lyst til at rive hende ned i vandet, og bede hende om af holde kæft, men undlod dog at gøre det. Han sukkede tungt og svarede stille og roligt ,, egentligt ikke, men jeg kan bare gå vis jeg ikke er ønsket, selvom det nu var mig der var først. " kom det roligt fra ham, idet han hejste sig op fra det dybe spa, og op af stå, mens han skævede lidt over skulderen mod den anden.
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
|
Post by Chen-Shi on Jul 28, 2008 20:27:25 GMT 1
Hun hævede - næsten umærkeligt - det ene øjenbryn i en slags hånlig forbløffelse. Dog ønskede hun at spille sin rolle som høflig perfekt, og sagde derfor: "Nej, du skal da ikke flytte dig for min skyld!" hun påtog sig et halvforskrækket ansigtsudtryk. "Jeg beklager, hvis du har fået det indtryg, at jeg ønsker dét," Hun strøg nogle lange, fugtige totter hår om bag det ene øre, før hun sendte Luk et indsmigrende smil. I virkeligheden havde hun mere lyst til at snerre af ham. Men hun måtte vel give ham en chance for at fremstå som værdig for hendes respekt, inden hun gav ham den kolde skulder..
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 28, 2008 20:34:42 GMT 1
Luk skævede lidt mod den anden, viftede kort med hånden, inden han bevægede sig over til kullet, for at hælde mere vand på, så endnu mere damp kom. Han kom med en lille lyd, viftede lidt med hånden, og hostede let da det steg lige op i hoved på mig ,, hng.." kom det bare lavt fra knægten mens han rettede lidt på sit våde hår, og betragtede de dampende sten.
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
|
Post by Chen-Shi on Jul 28, 2008 20:42:10 GMT 1
Hun var upåvirket af den tiltagende damp, stirede bare vedvarende på drengen. Hendes øjne sved, da dampen steg, men hun blinkede ikke. Dog ændredes hendes ansigtsudtryk voldsomt hver evig eneste gang Luk så i hendes retning. I sådanne tilfælde ændredes hendes udtryk fra bittert og stirrende til venligt, blidt og indbydende. Hun gik et par skridt nærmere den anden. "Ville du have noget imod, hvis jeg blev lidt?" spurgte hun. Man kunne ikke høre på hende, hvor meget hun hadede situationen. "Jeg skal nok lade dig om badet; bare det at være i dampen er nok for mig."
OOC: Nu må jeg gå, så lad os fryse til i morgen, right?
//Frys.
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 29, 2008 16:47:46 GMT 1
Luk skævede over mod den anden, han brød sig ikke om tranen, men det var jo ikke nyt, næ nej. ,, jeg ejer ikke spaet, så selvfølgelig må du være her.. " kom det bare for drengen, inden han placerede sig i vandet igen, mens han skævede op på den anden ,, hvad ville du da tro jeg ville gøre? komme snigende ind på dig med mine stille skridt, for derefter at gøre noget grotesk? " drengen rullede småirriteret med øjnene, mens han satte sig ordenligt til rette.
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
|
Post by Chen-Shi on Jul 29, 2008 16:59:20 GMT 1
Hun satte sig hurtigt ned på det fugtige gulv. Hun trak benene til sig, strakte knæene ud til siderne og krydsede underbenene foran sig, så hun sad i den velkendte skrædderstilling. Hendes smukke øjne fulgte hele tiden den anden gennem dampen. Selvom hun flere gange var nødsaget til at blinke voldsomt, for at kunne se noget gennem den tykke, tågelignende damp, holdt hun vedvarende blikket fast på drengen. Hun sendte Luk en kort, perlende latter, som en slags respons på det han havde sagt. Åh hvor hun dog hadede al den kunstige glæde hun hele tiden lukkede ud! "Selvfølgelig troede jeg ikke dét," Og selv hvis jeg gjorde, ville det ikke skræmme mig; jeg kan til en hver tid besejre dig! tænkte hun. "Jeg spurgte bare, for at være høflig. Jeg vil nødig påtvinge dig mit selvskab - derfor spurgte jeg om tilladelse først."
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 29, 2008 17:04:39 GMT 1
Luk fulgte den anden med blikket. Det irriterede ham, med hendes falske facade. Tranens var godt nok en mester i dette, men en Trane og Hjort var typisk fjender, og kunne derfor altid stort set gennemskue hinanden, også når de kæmpede. Luk vendte sig pludseligt om, med et trodsigt blik i øjnene ,, Unge Trane -Vis dit sande dig i stedet for disse facader! Du skal ikke udgive dig for noget du ikke er, og i sær ikke overfor mig.. " kom det spydigt fra drengens mens hans mørke øjne så direkte ind i den andens, tsk, og det kom fra ham, dobbeltmoralske idiot..
|
|