Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 6, 2008 21:55:33 GMT 1
Luk stod lidt og så på slangen ,, hmn, er du ikke slange, lige nu opfører du dig mere som en abe, ja undskyld mig.. " han hævede lidt et bryn og trak lige gyldigt på skuldrene ,,damerne bestemmer, Nyaki. "
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
I haven't failed, I've just found 10,000 ways that doesn't work.
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 6, 2008 22:08:11 GMT 1
Ser irreteret på ham "jeg behøver vel ikke altid at opføre mig som en slange! Jeg kan da godt være lidt anderledes!" 'snapper' af ham og stirrer surt. Lyser op igen efter et øjeblik: "Jeg ved ikke hvad jeg har lyst til, egentlig"
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 7, 2008 18:28:12 GMT 1
Luk træder hurtigt nogle få skridt tilbage da slangen snapper efter ham, vis hun er ligesom hendes mor, hng.. Giftig som helvede.. Luks sorte øjne betragter kort den anden, jovist er hun køn ligesom moderen. Luk smiler af slangen, der egentligt er ret så ubeslutsom, han griner kort lidt af hende, et lavt men varmt grin.
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 7, 2008 18:58:14 GMT 1
Sætter mig ned med et bump og ser op på ham. "Luk, du kan ikke ret godt lide mig kan du?" Ser roligt på ham uden at vise om det betyder noget for mig. Lægger hovedet let på skrå imens jeg venter på hans svar.
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 7, 2008 21:22:33 GMT 1
Luk står længe bare og betragter den anden, inden han kort ryster på hoved ,, hng -nej, ikke vis du er ligeså giftig som din moder.. " et skævt smil tegnes hurtigt på hans læber, inden han kort ser ned i jorden, også væk igen.
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 7, 2008 21:29:52 GMT 1
"Du kender min mor?" Ser en smule overrasket på ham. Tænker lidt inden jeg prøver at fange hans blik "jeg ved ikke om jeg er som min mor... Jeg har aldrig mødt hende." Ser ned i jorden "har heller aldrig mødt min far, kun set ham." Ser hurtigt væk. Plejer ikke at tale om mine forældre eller i det hele taget noget der betyder noget for mig.
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 7, 2008 21:34:26 GMT 1
Luks blik ser bare væk, han vil ikke se ind i hendes blik, for vis hun har lidt som hendes mor kan hun snørkle alt og alle om sine fingre, og det nægter han. Han skævede lidt til den anden ,, hng, ved bare min klan er døde, og ikke mere.. "
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 7, 2008 21:46:28 GMT 1
Ser ned i jorden et kort stykke tid inden jeg ser på ham igen med et smil. Har besluttet mig til at jeg ikke vil tænke mere på det. "Vi har stadig ikke fundet noget at lave?"
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 9, 2008 13:47:14 GMT 1
// out
|
|
Akurei
New Member
F?nix -Kung fu
|
Post by Akurei on Aug 5, 2008 18:59:38 GMT 1
Akurei sad for sig selv, afslappet lænet mod det store træs stamme. Han strakte sig let og så op mellem grenene, lukkede øjnene halvt og nød stilheden.
|
|
|
Post by Akume | Hest on Aug 5, 2008 19:05:00 GMT 1
Sidder på en gren oppe i træet. Har hørt at nogen sidder på den anden side af træet men gider ikke reagere. Trækker vejret dybt og lukker øjnene, læner mig tilbage og slapper af.
|
|
Akurei
New Member
F?nix -Kung fu
|
Post by Akurei on Aug 5, 2008 19:08:19 GMT 1
Akurei så ud over gården, pustede en hårlok væk og fulgte en fugl med blikket, idet den svævede forbi alngt oppe på himlen.
|
|
|
Post by Akume | Hest on Aug 5, 2008 19:11:22 GMT 1
Åbner øjnene halvt. Griber fat i et blad og begynder langsomt at rive det i småstykker, lader stykkerne svæve rundt som de nu vil. Sætter mig bedre tilpas og slipper resten af stykkerne.
|
|
Akurei
New Member
F?nix -Kung fu
|
Post by Akurei on Aug 5, 2008 19:34:31 GMT 1
Akurei så forundret på nogle små bladstumper, der langsomt svævede gennem luften og faldt til hvile på jorden. Han så op i træet og så en skikkelse af en anden person oppe i træet.
|
|
|
Post by Akume | Hest on Aug 5, 2008 19:39:00 GMT 1
Åbner øjnene helt og ser til siden, får øje på personen. *Akurei...* Smiler let inden jeg hopper ned på jorden. "Hej"
|
|