Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
I haven't failed, I've just found 10,000 ways that doesn't work.
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 2, 2008 20:29:52 GMT 1
Ingorerer Chens ikke så venlige hilsen. Da Luk ikke svarer på mit spørgsmål og begynder at snakke med Chen igen trækker jeg mig tilbage til træet. Klatrer let op på en stor gren et stykke og jorden og lægger mig ned for at se på dem. Har benene dinglende på hver side af grenen. Ingorerer følelsen af væden der trænger igennem mit tøj og ligger stille. Fnyser stille da en dråbe lander på min næse men ligger ellers helt stille.
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
"At falde er ingen skam, men at blive liggende er."
|
Post by Chen-Shi on Jul 2, 2008 20:35:57 GMT 1
Hun vendte igen sit blik mod Luk. "Åh, det var ikke noget; jeg var skam færdig," sagde hun. Hendes lange hår var blevet helt klamt og vådt på grund af regnen og fugten i luften. Lange, løse totter hang ned foran og klistrede til hendes ansigt. Som det plejede, når det blev vådt, krøllede hendes hår voldsomt i spidserne. Hun fulgt slangen med blikket, da hun adræt klatrede op på en gren i det store træ. Hun forstod ikke hvordan hun kunne nyde at sidde på en våd, snusket gren, men så igen - hun var jo en slange, og det var hendes indtryk, at de godt kunne lide våde og snuskede steder. "Du?" sagde hun, henvendt til Nyaki. "Føler du dig aldrig ensom, når du sådan fortrækker dig til dine små gemmesteder?"
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 2, 2008 20:48:48 GMT 1
Luk skævede op mod slangen som bevægede sig videre, han sagde ikke noget, og nikkede blot til Tranens ord.. hmn.. Han vidste ikke hvad han skulle sige og lukkede kort øjnene da han mærkede smådugdråber glide ned fra hans hår og ned i hans ansigt, et dybt suk kom fra drengen, inden han atter åbnede øjnene og så skriftevis på slangen og på Tranen.
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
"At falde er ingen skam, men at blive liggende er."
|
Post by Chen-Shi on Jul 3, 2008 18:12:45 GMT 1
OOC: Jeg er nød til at afslutte vores samtale nu, for jeg skal til Frankrig i to uger, og vil nødig lade jer sidde fast. Så det er altså derfor, jeg flytter Chen-Shi lidt pludseligt.
IC: Pigen sad stadig på hug, mens hun ventede på slangens svar. Hun var stadig ret ligeglad med de to andre, men hun ønskede at have så mange venskaber i templet som muligt, så det var vel på tide hun sluttede fred med disse fremmede. Himlen var stadig dækket af faretruende, mørkegrå skyer. De hang tungt deroppe, og truede med pludselig at sprække og lade et uvejr tordne ned mod masserne på jorden. Af og til hørtes der et høje brag i det fjerne, hvorefter stærke lysglimt fulgte; uvejret var brudt ud. Chen-Shi stirrede som tryllebundet ud mod horisonten, hver gang et lyn sprættede himlen op. Hun syntes de var smukke. Hvad der føltes som meget pludseligt, brød skyerne sammen for regnens tunge vægt. Endnu engang stormede et utal af fjendtlige regndråber mod jorden i ét væld. Jorden, der var et værre pløre, blev igen gennemæltet af de tunge regndråber; vand og mudder plaskede til alle sider, hver gang en dråbe slog ned. Hun rejste sig hurtigt op, for hun ønskede ikke at blive trukket ned i sølet omkring sig. Hun så kort - undskyldende - på de andre, før hun sagde: "Undskyld, men jeg tror jeg fortrækker mig nu, hvis I ikke har noget imod det." Hun begyndte at gå, men kom så i tanke om noget, og vendte sig igen om mod de andre. "Det var hyggeligt at sludre med jer," Hun mente ikke et ord af det sidste, men det vidste de jo ikke noget om.. Hurtigt begav hun sig indad; så kunne hun altid nyde uvejret i tørvejr, indefra.
//Out.
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 6, 2008 19:25:27 GMT 1
Ligger helt stille og stirrer på Luk, har ikke noget at lave så hvorfor ikke prøve at irretere ham? Griner lavtmælt, som om jeg ved et-eller-andet som han gerne ville vide og stirrer så bare på ham igen. Håber at han bliver interesseret eller irreteret er sådan set ligeglad der skal bare ske noget.
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 6, 2008 19:39:45 GMT 1
Luk registrere hurtigt den andens grin, men trækker bare lidt på smilebåndet men han ser op på den anden, med sådan et hævet bryn. Hmn, hvad prøver hun dog på?.. Luks store sorte øjne betrager roligt den anden, slangen, stadig med et smil tegnet i mundvigen, han nikker kort til Tranen, med et lille smil og ser efter hende, inden han kort sidder og stirre ud i luften, og atter vender sin opmærksomhed mod den anden.
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 6, 2008 20:05:17 GMT 1
Smiler et rigtigt rovdyrgrin og bliver ved med at stirre på ham. Han SKAL blive interesseret. Lægger vagt mærke til at tranen er væk men tænker ikke videre over det. *Hvordan skal jeg gøre ham interesseret?*
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 6, 2008 20:07:27 GMT 1
Luks rolige, store hjorteøjne ser bare på den anden, stille og roligt, inden han hælder hoved på skrå i et kært smil og roligt siger ,, Nyaki, enten er du bare sulten, eller også har du bare noget du vil sige. Ikke sandt? " langsomt åbner han øjnene igen, mens det rolige blik ser på den anden.
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 6, 2008 20:09:48 GMT 1
Ser på ham et kort stykke tid inden jeg svarer; "jeg keder mig, Luk!" Hopper ned fra grenen og læner mig så op ad træet for at se på ham. "Her sker jo ikke noget." Ser kort op i træet på et blad der langsomt svæver ned. Følger det med øjnene til det når jorden og ser så på ham igen.
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 6, 2008 20:24:58 GMT 1
Luk sukker tungt af den anden, inden han skubber sig op, fuldkommen ligeglad med regnen, han er alligevel allerede gennemblødt. Han gyser kort over vandet som har gjort hans tøj betydeligt tungere, men også betydeligere mere skrøbeligt, og de forholdsvis ret lyse farver lider da også under, især hans tynde hør bukser.. Han ser lidt op på den anden med et lille skævt smil, og ser lidt på den anden gennem det sorte pandehår som skjuler de næsten mørkere øjne ,, jamen hvad vil du da lave, Nyaki? " kommer det roligt fra hjorten.
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 6, 2008 20:29:02 GMT 1
Ser et øjeblik forundret på ham som om det er et utroligt underligt spørgsmål. "Tssh, noget sjovt selvfølgelig!" Ser afventende på ham, regner tydeligvis med at han finder på et eller andet. Han er jo den ældste, måske kun et ord ældre men stadigvæk. I sådanne situationer hvor man ikke lige har nogen ideer skal den ældste selvfølgelig tage over. Det er da logisk!
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 6, 2008 20:32:18 GMT 1
Luks rolige blik så op på den anden, han fik helt ondt i nakken af at stå sådan, altså med hoved lænet bagover for at se op på slangen. Luk hæver dog alligevel et bryn af den anden, og siger lavt ,, ohm, ikke for at være ubehøvlet, men det er dig der vil lave noget, derved er det vel også normalt at De foreslår noget? " Luk smilede kært, inden han hældte hoved svagt på sned.
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 6, 2008 20:35:56 GMT 1
Går lidt hen imod ham men stopper så og ser på ham. "Men jeg har ikke nogen ideer" lyder klagende. "Du har vel nogen ikke?" Ser bedende på ham.
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 6, 2008 21:09:55 GMT 1
Luk ser lidt på den anden, og træder automatisk et par skridt tilbage for den anden, han stoler ikke på slangen, og vil derfor ikke have hende nær.. Han lytter roligt til den anden og ryster kort på hoved ,, desværre nej, jeg beklager.. "
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 6, 2008 21:15:46 GMT 1
"Hmmm... Vi kunne finde nogen at drille eller snakke med... Eller vi kunne gå... Et elelr andet sted hen?" Ser kort på ham og ser mig så omkring som for at prøve at få øje på noget vi kan lave.
|
|