Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
hng -you're wonder who i am -me to darling! Me to..
|
Post by Tsung on Jul 13, 2008 10:02:29 GMT 1
-beskrivelsen vil komme senere
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 13, 2008 10:17:54 GMT 1
Akashiro gik forbi de mange værelser på gangen med Tsung bag sig. Hun havde holdt ud længe med den skade og feber hun havde. Måske var hendes skade alligevel ikke så slem som han havde set det. Han stoppede pludselig op da det gik op for ham at han ikke ante hvor Tsungs værelse var. Han havde også regnet med at hun nok ville sige stop hvis de var kommet forbi det. Han så tilbage på hende afventende, også for at tjekke hvordan hun havde det. Hun så stadig bleg og syg ud. Han havde givet bud efter hjælp hvis ikke det havde givet dem flere problemer. Det eneste han skulle nu var at sikre sig at Tsung kom sikkert i seng og så var han fri igen. Irriterende at han skulle påtage sig sådan nogle opgaver, men han ville have det dårligt med sig selv hvis Tsung skulle klare det hele selv, så han kunne ligeså godt hjælpe til. På den måde kunne han gå til ro.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 13, 2008 10:26:34 GMT 1
Tsung havde hele tiden gået lidt bag den anden, hvorfor vidste hun ikke. Eller, jo, måske, måske fordi hun ikke ville have af den anden skulle se hvor elendigt hun havde det, for hun havde det ikke ligefrem godt. Det hele kørte rundt for hendes blik. Men fordi hun var halv trane, halv tiger, altså, En sneleopard. Kunne hun sagtens holde balancen og fokusere på ikke at støde ind i noget selvom det tog alvorligt på hende og hun mest af alt bare havde lyst til at ligge sig ned på stedet. Tsungs blik havde hvilet roligt på alle de døre de havde passeret, hendes dør lå ret langt nede, irriterende nok, og træet i gården dækkede så der sjældent kom ret meget sol ind. Men det var på en måde også meget godt, så ville hun jo ikke dø af hede når det var varmest. Tsung stoppede stille og roligt op da hun nåede ved sin dør, hun stod kort og så lidt på døren, også på Akashiro, med et svagt smil som ikke rigtigt nåede op til øjnene.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 13, 2008 10:55:09 GMT 1
Han stod lidt og stirrede på hende og kløede sig i håret. Han havde han fulgt hende sikkert hjem så han var vel fri nu. Det gik det op for ham at hvad han havde glemt at tage med i lægehuset. Argh! Så behøvede han vel at gå hele vejen tilbage for at hente det. Det måtte vente til i morgen. Han var for træt og detsuden havde de sikkert travlt med at vaske blodpletter op fra gulvet så der var nok mennesker over det hele. Tsssh.. Typisk han altid skulle blive distraheret af de mærkeligste ting og det her var nok en af de mærkeligste. Dog skulle han nok holde tæt. Gad vide hvad der kunne ske hvis han ikke gjorde? Hun blev nok smidt ud lige med det samme. "Sov godt.." sagde han og stod og ventede på at hun gik ind på sit værelse før han gik.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 13, 2008 12:47:49 GMT 1
Tsung nikkede kort til den anden ,, mnh, jaer, sov godt Akashiro... " hun åbnede stille og roligt skydedøren, inden hun vendte sig om mod Akashiro ,, uhm, vent her et øjeblik " kom det kort fra hende, inden hun kort bankede hånden ind i væggen og træk ud hylde kunne anes, hun trak den ud, og fandt hvad hun ledte efter. Andet som også var derinde i skabet, var kvindelige ting, som kjoler og andet, masker, osv. Hun rodede lidt i sin pung, inden hun vendte sig mod den anden, og tog den andens hånd og lagde pengene i hans hånd ,, tak for maden, Akashiro " kom det svagt og roligt fra hende, som hun stod der med hoved lidt på skrå og et kært smil på læberne. Hun trak roligt hænderne til sig og tog lidt fast i dørens håndtag for at stå lidt bedre, hun var jo ikke ligefrem fuldkommen sikker på benene.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 13, 2008 15:23:03 GMT 1
"Huh?" sagde han da hun bedte ham om at vente. På hvad dog? Af ren nysgerrighed blev han og ventede på det han nu skulle vente på. Han gik et par skridt frem så han kunne se ind af døråbningen og skævede ind til hendes værelse. Det så rimelig normalt ud, ligesom alle andres værelser. Ikke noget der var specielt kvindeligt ved det. Hun havde åbnet et skab. Måske havde hun en gave til ham, men hvorfor skulle han have en gave? Måske havde hun fundet noget af hans han havde glemt. Imens han stirrede ind i rummet fik han et syn af hvad der var inde i skabet. Kjoler? Har hun kjoler i skabet? Var det ikke lidt risikabelt at have kjoler i skabet når hun gik på en skole fyldt med nysgerrige og irretable fyre. Han ryggede sig lidt for døråbningen da hun kom mod ham igen og så ned på sin hånd da hun tog fat i den. "Penge?" Han stod lidt tavs og stirrede på sin hånd og pengene. Hun havde åbenbart ikke hørt at han ville give. Han sørgede endda for at få det til at lyde at det var hendes tur næste gang. Måske ville hun slet ikke have nogle næste gang. "Uhm.. Tak" sagde han og stak pengene i lommen uden at tænke videre over det. Dog kunne han ikke lade være med at tænke på kjolerne og måtte kommentere det. "Er det ikke lidt farligt at have kjoler i sit skab?" spurgte han og så undrende ned på hende. Hun havde åbenbart ikke oplevet det med at folk gik igennem ens skab.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 22, 2008 17:58:20 GMT 1
Tsung skævede lidt til den anden, som han nysgerrigt stod og gloede ind, kunne han da ikke bare komme ind igen, i stedet for at virke som en eller anden sjofel idiot. Et tungt suk kom fra den kvindelige, selvom det kort efter blev erstattet med en lille lyd da det gjorde ondt i lungerne. Da Tsung stod lidt foran den anden, og havde givet den anden pengene ,, du kan jo bare komme ind, i stedet for at stå der og se dum ud, Akashiro. " kom det roligt fra hende, med sin lettere perlende og blive stemme, inden endnu et kært smil tegnedes på hendes læber, og hun trak sig lidt tilbage, for at vende sin opmærksomhed mod skabet ,, jovist -men i fyrer ville jo bare tro det var rov fra de tøser man havde været sammen med, ikke Akashiro? " hun smilede kækt og kom med en kort lav latter, selvom den hurtigt stoppede mens hun så lidt på dem ,, hng -det er mine forklædninger.. " Hun smilede lidt, mens hun kort skævede over på en anden bunke af tøj som ligeså var sølet ind i blod. Jep, hun havde først været over og skifte.. Hvor problematisk.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 22, 2008 19:27:52 GMT 1
"Hai~ Hai~" brummede han imens han trådte ind i værelset og fjernede ikke blikket fra hende imens han trådte ind. Hvis hun absolut ville have at han skulle komme ind selvom der ikke var nogen grund til at han blev. Det var næsten som om han havde mødt et nyt menneske da han opdagede Tsung var en pige. Selvom de havde et god forhold før ville det nok ændre sig. Han troede ikke på han kunne finde på at behandle hende på samme måde. "Geh? Lad være med at få det til at lyde som om jeg har tøj fra dem jeg har været sammen med. Har ikke ligefrem brug for trofæer eller minder fra dem.." sagde han og en smule panisk. Underlig undskyldning for at have kjoler i skabet men det ville ikke undre ham hvis folk troede på det. Det var simpelhen nogle idioter der gik på skolen. Han sukkede opgivende og satte sig ned på gulvet. Han var træt i kroppen og hovedet. Alt for meget på en gang gjorde tit sådan noget ved en, selvom han ikke rigtig havde lavet det store.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 22, 2008 19:35:42 GMT 1
Tsung kom med et lille skævt smil, inden hun skubbede skabet ind i væggen igen, det eneste der hørtes var en et lille klik, også var skabet væk, man kunne ikke se det på nogen måder i skabet. Tsung så lidt på den anden, som sagde noget, hvilket bare fik hende til at grine kort, selvom hun hurtigt dæmpede sig mod sin vilje og skævede lidt væk. Det var jo ikke ligefrem klogt at hun stod der og bare grinede som en eller anden. Han var jo en pige.. Hun var en dreng? Årh, forvirrende altså! Hun så lidt på den anden, og trak en smule djævelsk på smilebåndet ,, tsk -som om " hun smilede drilsk til den anden, som virkede helt panisk! Stille og roligt gik hun over for at tage tøjet, der var mere eller mindre indsvøbet i blod, hun tog lidt jakken, gjorde et hårdt svirp med den, så den blev vist tydeligt. -dog stod hun bevidst med ryggen til, og dækkede for den med sin egen krop, hun vidste ikke rigtigt hvordan den anden ville reagere. Et dybt suk kom fra hende ,, ødelagt.. ! " kom det kort og lavt fra hende, inden hun lagde det sammen og smed over i et hjørne. Æv altså! Hun vendte atter sin opmærksomhed mod den anden, som nu havde sat sig. Hun stod lidt bare og så på den andens kropssprog ,, træt? " kom det stille og roligt fra hende, inden hun satte sig ned på gulvet også. Tsung var hvertfald træt..
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 22, 2008 19:57:29 GMT 1
Han så op på hendes og rynkede på panden. "Altid noget du tror mig.." sagde han og så ned på gulvet. Som om han ville gemme ting fra de piger, selvom de nok gemte ting fra ham. Og især kjoler? Hvor skulle han havde fået de kjoler fra? Så havde de været nødt til at gå nøgne hjem hvertfald. Hun havde da slet ikke gennemtænkt det ordenligt og dog. Skabet var jo ikke til at se så hvis nogle skulle komme ind ville de sansyneligt ikke kunne finde skabet, men hvis uheldet skulle være ude så ville Tsung være på spanden. Skulle han så komme til undsætning? "Mmh.. Min træner presser mig på det yderste her for tiden" sagde han og lænte sig op af væggen med en trist mine. Han ville hellere have et liv end at blive trænet så hårdt.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 22, 2008 20:19:20 GMT 1
Tsung smilede lidt af den anden ,, kan du ikke tage en lille spøg? " kom det stille og roligt fra hende, mens hun sad lidt op af væggen, med let lukkede øjne. Benene var i skrædderstilling som hun sad der, og bare slappede af, selvom hun bare have lyst til at ligge sig ned, men så ville hun sikkert falde i søvn, og hun havde jo ikke fået skiftet sin forbinding igen.. Bwaaarh. Typisk hun skulle komme op og slås med en Kobra.. Hng! Hun åbnede øjnene lidt og så på den anden, og nikkede lidt ,, hng.. Min træner er.. Vel.. Død, tror jeg.. Vi har ikke hørt fra hende i like.. Over et halvt år.. Og i så fald er det min pligt at overtage de mindre sneleoparder.. " et dybt suk kom fra Tsung, idet hun kort masserede sin ene tinding. Geez! Hun orkede det egentligt ikke, men.. Hun var den ældste,så..
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 22, 2008 21:23:30 GMT 1
"Der er noget der er bedre at spøge om.." sagde han i en seriøst stemme og lagde hovedet tilbage og lukkede øjnene. Han følte nærmest han var lige så svag som Tsung lige i øjeblikket. Trætheden var bare lige kastet og slynget om ham som et tæppe. Et tæppe han ikke havde lyst til at give slip på. Det var dejligt at omsider at føle sig træt på en tilfredstillet måde. Han var ligeglad med det han ikke havde fået nået og han var ligeglad med det var der sket idag lige i øjeblikket. Det eneste der gik ham på var længden fra Tsung og hans værelse. Den længde han skulle gå om lidt. Han åbnede øjnene igen og så hen på Tsung. "Det gør mig ondt." sagde han og så bekymret på hende. Hun havde et alt for stort ansvar i forhold til den alder og position hun var i. "Burde du ikke lægge dig i din seng?" spurgte han da han kunne tydeligt se trætheden på hende. Han kunne slet ikke fatte hvorfor hun holdte sig oppe da hun nok hellere ville ligge og sove.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Aug 14, 2008 16:04:12 GMT 1
Tsung smilede skævt af den andens ord, og skævede lidt væk, mod vinduet som for det meste var tildækket af noget, af klare grunde ,, undskyld.. " kom det kort fra hende, inden hun atter så på den anden, som så pludseligt så så træt ud, hun havde helt lyst til at gå over og tage ham i sine arme, og roligt få ham til at sove, for han så så ynkelig ud. Dog blev hun siddende. Ved den andens ord om at det gjorde ham ondt, trak hun bare ligegyldigt på skuldrene, der var jo ikke noget at gøre ved det, simpelt nok. Hendes blik gled igen vagtsomt rundt da nogle velkendte stemmer begav sig forbi, nogle af dem hun trænede med, igen blev hendes blik vendt mod den anden. Et lille skuldertræk kom fra hende ,, jeg har alligevel så meget andet jeg skal ordne inden jeg kan være det bekendt.. " hendes rolige blik gled kort mod vinduet, og ud i lyset, inden hun så på den anden, igen med et lille kært smil, som alligevel ikke nåede øjnene da hun var så træt, og ødelagt.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Aug 18, 2008 16:09:59 GMT 1
Tsungs blik gled en smule rundt, hun måtte se af komme af sted vis hun ikke skulle få Grandmaster på nakken. Hendes blik faldt lidt over på den anden, med et lille skævt smil, inden hun fik rejst sig, og roligt kommenteret ,, hmn -Jeg bliver nød til at smutte nu.. Jeg har noget jeg skal ordne.. " kom det undskyldende fra den trætte kvinde, inden hun begyndte at gå over mod døren ,, ohm -du kan bare blive her og sove vis du er for doven til at bevæge dig andre steder hen, jeg kommer alligevel ikke hjem før om nogen dage.. " et lille skævt smil tegnedes på hendes læber inden hun kort lod sin hånd stryge gennem den andens hår da hun gik forbi ham. Da hun næsten var ude af døren, stoppede hun kort op, og så mod den anden ,, oh -forresten, Akashiro.. Tak.. " hendes smil var skævt, inden hendes blik atter vendtes fremad, og hun forsvandt.
//OUT
|
|