Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
hng -you're wonder who i am -me to darling! Me to..
|
Post by Tsung on Jul 9, 2008 21:59:10 GMT 1
En lille hyggelig kro, som ligger i det vestlige hjørne af byen. Kroen er ret stor, hvilket gør den aldrig føles proppet på noget måde.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 9, 2008 22:08:33 GMT 1
Tsung kom ind af døren, hendes blik gled kort rundt, inden hun atter så på Akashiro, hng! Ham og hans gode manerer så pludseligt.. På en måde kunne hun godt li det, og på en anden måde ikke, fordi, hun er jo en pige, men ligeså snart han fandt ud af det blev han så.. såå, ja, hvad skal man sige, forsigtig, ja, noget i den stil. Tsung så lidt rundt, hun havde selv kunne gå, men om hun kunne selv hjem igen, hng, ja, det var jo lige det.. I alt fald ville den anden nok godt støtte hende, eller noget i den retning. Hvertfald gled hendes mørke blik om på Akashiro, Akume havde de vist mistet på vejen, eller også havde han om bestemt sig, hun var ikke sikker, men, hng, det passede hende egentligt fint, så kunne hun få snakket med Akashiro.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 9, 2008 22:19:37 GMT 1
Akashiro kom ind i kroen lige efter hende. Han var helt overrasket at hun havde gået hele vejen og havde holdt tempoet, men hun var også en stædig person så det var klart. Det var bare svært nu når han vidste hun var en pige. Han kunne ikke lade være med at gøre det sædvanelige høflighed overfor hende, men nogle gange glemte han det også og tog fat om hende og drillede hende som fyre driller hinanden. Det var svært at huske det når han havde set Tsung som en fyr i så lang tid men hun måtte da være vant til at folk ruskede lidt i hende og var hård imod hende. Så hun burde kunne tage det. Alligevel var han forvirret over hvordan han nu skulle behandle hende og det hele blev lidt blandet. "Sæt dig ned så henter sig noget mad.." sagde han og traskede op til en mand bag en desk og bestilte hvad de nu lavede idag. Han kom tilbage med 2 skåle med nuddelsuppe i dem. Det så meget godt ud men indgredienserne var ikke overdådige og han tvivlede på at det ville smage af meget. Størstedelen var nudler og så var det et par klumper kød og noget grønt hakket krydderi. Han satte skålene på bordet ved Tsung og satte sig ned ved siden af.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 9, 2008 22:34:24 GMT 1
Tsung gør et kort nik, inden hun bare sætter sig ned ved et af de fjerneste borde og ser ud af vinduet.. Geez hvor er alt det her besværligt, og nu skal Akashiro sikkert have en forklaring, eller noget for at holde kæft, hng! Et dybt suk kom fra hende, mens hun sad lidt og overvejede om hun skulle sige sit rigtige navn.. For.. Tsung var jo et drengenavn, men hun var jo van til at blive kaldt det, anyway, hun måtte vel bare vente, en anelse utålmodig. Hun havde egentligt lyst til at gå, og bare slappe af, meen, på den anden side, havde hun også bare lyst til at blive her og snakke lidt med Akashiro, hun havde jo faktisk haft meget tid sammen med ham tidligere, da de var jævnaldrene, og derfor tit blev sat sammen i træning, eller noget andet underligt. Hun så dog hurtigt op, da Akashiro kom tilbage, og trak kort svagt på smilebåndet, inden hun så lidt på maden, hng, det så kedeligt ud, hng.. Ligemeget, hun var sulten, skævede lidt op til den anden, med et taknemmeligt lille smil og sagde dog også tak.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 9, 2008 22:44:14 GMT 1
Han rakte nogle spisepinde til hendes over bordet og tog sine egne i hånden og begyndte at spise lidt. Han var mere sulten end han havde regnet med. Dog havde han ret, maden smagte ikke af en skid men det var mad og gav hvertfald en smule nærring. Efter en mundfuld kiggede han op på Tsung og tørrede sig om munden. "En forklaring ville være passende nu.." sagde han og så afventende på hende. Han krævede nærmest den forklaring da hun havde holdt det hemmelig rimelig længe for ham. Det var jo ikke fordi de var fuldstændig fremmede for hinanden. Mon der var andre der vidste det eller var han den første? Han rodede lidt rundt i nudlerne. Måske lå smagen nede i bunden, gemt et sted. Tsk, kroer kunne bare ikke finde ud af lave mad men det var det eneste han havde råd til lige for tiden. Det var jo ikke fordi pengene strømmede ind når man var trænet munk.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 9, 2008 23:04:39 GMT 1
Tsung tog roligt imod spisepindende og gjorde et lille svirp med håndledet så de skilte sig ad, inden hun lagde dem ordenligt i hånden, hun havde dog ikke noget at tage noget inden den anden spurgte om en forklaring, hng, selvfølgelig ville den komme nu, hun skævede lidt til ham, og lagde pindende tværs over skålen så de ikke røg ned ,, hng.. En forklaring siger du.. " Tsung så kort ud af vinduet, tænkende, hng.. Hendes blik vendtes kort mod den anden, inden den vendtes mod hendes mad og hun roligt svarede ,, du ved, den der mindre revolution som har foregået i cirka to årtier.. Jaer, min far transporterede våben, fra Holland.. Og min mor, jaer, hun passede stedet derhjemme, forretningen og det.. Men altså, folk prøvede jo at få fat i mig, for en forretning, kan man sige.. Også sendte min mor mig hertil, hvor hun selv er vokset op.. Og for jeg skulle være i sikkerhed, skulle jeg lege dreng.. " Tsung sad lidt og så ned i jorden, og gjorde et kort lille kast med håndledet, ligesom for at undertrykke at der ikke var mere, inden hun så lidt op på den anden, trak på smilebåndet, forsigtigt.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 9, 2008 23:17:29 GMT 1
Han tog sig til hovedet og roddede håret rundt. Typisk at hun skulle have en god forklaring for at være her. Det var ikke den sædvanelige med at kvinder blev undertrykt og også skulle kunne trænes i kampsport osv. Han sukkede og begyndte at spise igen. "Var det tvang eller ville du gerne herhen?" spurgte han nysgerrigt da det ikke lød som om det var hendes valg. Dog kom han til at tænke på hvis det nu var ham der skulle klædes ud som det modsatte køn for at være et sted. Det ville være totalt weird selvom han kendte en ven der sagtens kunne finde på det, for at komme ind på badeanstalterne eller lign. Akashiro kunne aldrig finde på sådan noget selvom han var blevet tvunget med et par kommet og kom galt afsted. Piger er sindssyge når de opdager sådan noget. Kaster med ting osv. Skræmmende.. Oo
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 9, 2008 23:23:03 GMT 1
Tsung nikkede kort, men fortsatte kort ,, tvang.. En Trane er ikke rigtigt til at sige imod, geez, du har prøvet en Tranes blik, ikke..? Det er vildt skræmmende når de ikke blinker.. " Hun gøs kort og så lidt ud af vinduet igen, hendes var var tiger.. Så hun var blevet Sneleopard da de to tilsammen gav tigeren, ret forvirrende egentligt. Hendes blik gled lidt rundt, u beslutsomt, om til flere gange strejfede det kort Akashiro, inden hun tog sig sammen og så direkte på den anden ,, hng, hvordan vil du have jeg skal opfører mig.. Altså.. over for dig.. " Hun trak lidt skævt på smilebåndet, og så lidt på den anden, som hun sad der med hænderne hvilet i skødet og bare så på den anden med et kejtet smil.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 9, 2008 23:32:14 GMT 1
Han overvejede det lidt og rystede på hovedet. "Nej, tror jeg ikke jeg har.." sagde han men kunne tydeligt forestille sig det. Ikke noget han havde lyst til at opleve især hvis den ikke blinkede. Det var ikke ligefrem den type man skulle holde stirrekonkurrence med. Han rykkede skålen fra sig da der kun var vand tilbage og tørrede sig om munden med bagsiden af den ene hånd. "Opføre sig overfor mig?.. Hmm.." sagde han og lænte sig tilbage i stolen og overvejede hende spørgsmål. Begge sider indeholdte vel hendes personlighed og hvis hun var så god til at spille dreng var hun vel ikke så feminin. "Du skal vel opføre dig som dig selv.. vel?" sagde han tvivlsomt og var ikke sikker på om han overhovedet havde oplevet hendes rigtige personlighed. Måske var det bare skuespil det hele, selvom han tvivlede på det. "Hvad end 'dig selv' så er.." sagde han med et kækt smil og vippede på stolen.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 10, 2008 11:02:37 GMT 1
Tsungs smilede skævt, hng, de havde ellers flere traner på Cangzhen, skide traner med deres skide blikke! Hvorfor kan de ikke bare være normale og lade vær med at nedstirrer folk?! Tanken får det kort til at gyse i Tsung, inden hun ser lidt over på Akashiro, som allerede er færdig med sin mad, Tsung har slet ikke rørt sin! -hvilket hun jo så begynder på inden den bliver helt kold. Hendes blik så lidt op på den anden, og smilede lidt skævt da hun kunne se at han tænkte, hvilket hun jo bare udnyttede til at spise, selvom det egentligt ikke smagte af en skid.. Men, hun var jo sulten, hng. Hun så lidt op på den anden ,, opfører mig som mig selv, hng.. Fair nok.. På betingelse af at du ikke behandler mig fuldkommen som en tøs.. Det, det forvirrer mig bare.. " skæver lidt væk med et skævt smil, inden jeg bare ser lidt op på ham igen.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 10, 2008 11:41:08 GMT 1
Han sad helt lænet tilbage i stolen som stod vippet på det bagerste stolben. "Skal nok prøve.. men.. Jo mere jeg tænker over det jo mere kommer du til at ligne en pige.." mumlede han imens han havde en af spisepindende i munden og vippede med den. "Jeg kom til at tænke på noget.. Hvordan har du kunne gå i bad og på toilet uden at blive opdaget?" spurgte han da der var rimelig mange på stedet der kontant brugte det. Det var hvertfald sjællendt han kunne have det for sig selv. Måske var hun bare ekstrem heldig? Det kunne være hun havde nogle tricks. Så vidste han også at det hvertfald ikke var på det tidspunkt han skulle gå i bad. Dog kom hun her i tvang så hun havde ikke rigtig noget valg. Stakkels pige.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 10, 2008 11:59:03 GMT 1
Tsung så lidt på hende ,, hng, det er også utroligt du ikke har opdaget det før efter alle de slag du har givet mig når vi har trænet.. " hun hæver lidt et bryn og ser på den anden, inden hun stiller skålen fra sig med pindende i ovenpå. hng. Tsung begyndte lidt af grine over den anden ,, hng, ja det er jo aldrig godt afvide.. " Tsung trak på smilebåndet, kækt og hemmelighedsfuldt, hnng! Hun sad lidt, og slog kort sine hænder sammen, sådan at den ene nærmest var en skål ,, forresten, mit rigtige navn er OnYeen, men du kan bare kalde mig Tsung stadigvæk.. Syntes bare du skulle vide det.. " Hun ser lidt på den anden, og smiler skævt, hng... Munk og fredfyldt, dårlig kombination af navne efter hendes mening.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 10, 2008 12:09:42 GMT 1
Han hævede et bryn af hende og gav hende et tydeligt elevatorblik. "Det er svært at se. Du har ikke nogle kvindelige former.." sagde han og hvilede kort blikket på hendes bryst. Helt flat. Hvis han ikke havde set hende idag havde han stadig ikke vidst at Tsung var en hun. Hvordan så hun egentlig ud da hun var pige? Havde hun så kjole på? Kunne han slet ikke forestille sig det. "Tsk.." sagde han til hendes provokerende svar og tog spisepinden ud af munden. "Så skal du ikke blive sur hvis jeg kommer forbi.." sagde han med et kækt smil og lod stolen falde ned på fire ben igen. "OnYeen?" sagde han med et smørret smil. Det navn bare totalt feminint og passede overhovedet ikke til Tsung. Hvertfald ikke som hun så ud nu.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 10, 2008 14:16:51 GMT 1
Tsung hæver hoved lidt på skrå og trækker lidt på smilebåndet, hvilket blot får de feminine træk tydeligere frem ,, det er da klart når jeg har det hersens kluns på! " kommer det kort fra hende, og hun breder armene ud, der kunne nok stå to-tre ekstra af hendes slags indenunder, hun ligger armene ind til sig igen og siger roligt ,, og desuden så du selv at jeg var bundet ind.. " hng, det var hun nemlig hele tiden for at skjule det og gøre det mere jævnt vis der nu var nogen der kom til at gøre et eller andet underligt.. Hun smilede kækt og så på den anden ,, hng, jaer, vis du kan fange mig.. " kommer det bare kækt fra hende, sneleoparden er jo en af dem som er ufattelig hurtige. Hendes blik fulgte roligt den andens bevægelser, og hun nikkede kort til hans konstatering og sagde roligt og blidt ,, smør det grin af fjæset, du kender mig jo ikke ordenligt.. Eller har set mig i andet end sådan noget her.. " hun smilede med et lille skævt smil, mens hun skævede lidt mod sit tøj.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 10, 2008 14:27:31 GMT 1
"Der er grænser for hvor meget de der forbindinger kan holde skjult.." sagde han og overvejede hvilken størrelse hun kunne være. Da han så med forbindinger var der ikke meget at se. Det kom vel an på hvor stramt hun bandt forbindingerne. Det måtte da gøre vildt ondt. Det gik vel også ud over lungerne og vejrtrækningen. "Så store?" sagde han og havde hænderne foran sig som om hun havde Pamela Anderson barm. Han kunne ikke lade være med at drille hende. Det lå simpelhen til hans natur og det skulle åbenbart gå ud over Tsung. "Fange dig? Tror jeg ikke du skal regne med jeg vil prøve. Mente bare du ikke skulle gå amok hvis du badede og jeg kom ind." sagde han og ville ikke virke som en eller anden pervert. Havde hans ven sørget for han ikke blev. Hans ven var pervers nok for dem begge. "Nej, kan heller ikke forestille dig i andet.." sagde han og tog sig til hovedet. Hende i kimono var slet ikke et billede han kunne få frem i hovedet. Det ville være for wierd.
|
|