|
Post by Akume | Hest on Jul 8, 2008 16:32:28 GMT 1
Bakker lidt væk da Tsung gør tegn og stiller mig bare til at se. Burde måske gå når hun nu ville have det men er ret nysgerrig efter at få at vide hvad der er sket. Ser spørgende på Akashiro men siger ikke noget, dels fordi jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal sige.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 8, 2008 16:51:07 GMT 1
Han kigger kort på hende og vender sig derefter om og går et par skridt frem for at give hende noget plads. Han lagde armene bag nakken og gabte. Han havde på dette tidspunkt totalt glemt hvorfor det var at han var kommet i lægehuset. Hvad havde hun mon lavet siden hun var kommet så slemt tilskade blev han ved med at spørge sig selv men gad næsten ikke at spørge hende. Han så ned af sig selv. Tsktsk, hvorfor skulle hun også lige sparke ham. Hans tøj var praktis talt ødelagt nu, og nu skulle han endnu engang gemme sig for sin mester indtil han kunne gå hjem og skifte tøj. Ellers skulle han ligesom forklare hvorfor han havde blod på sig. ARGH! Hvorfor skulle han roddes ud i alt det her. Ser over på Akume og hans spørgende udtryk og begiver sig hen til ham og vender ham om for at være sikker på at han ikke lure på Tsung. "Han er kommet slemt tilskade. Spørg mig ikke hvordan.." sagde han og var ikke sikker på om Akume vidste Tsung var en pige eller ej. Han vidste ikke længere hvad han skulle tro. Det var aaaalt for forvirrende. Nu skulle han vel også hjælpe Tsung med at holde det en hemmelighed. Hvorfor kunne pigerne ikke bare holde sig væk, blive hjemme og lave mad eller noget lign? Hvad nu piger gør når de er piger.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
hng -you're wonder who i am -me to darling! Me to..
|
Post by Tsung on Jul 8, 2008 17:22:59 GMT 1
Tsungs rolige skikkelse stod lidt på den anden side, i det alt aaalt for store tøj. Hun stod bare lidt derinde og gloede, mest af alt på hendes hænder som svagt rystede, over blod, væske og madmangel. Og det gjorde det heller ikke bedre af de energiudladninger hun var kommet med lige på de sidste! Simpelthen for meget for hende, og nu skulle hun sikkert også til at komme med en laaaaaang undskyldning, men hun havde da en til at Akashiro var herinde, han havde set hende, og havde blot hjulpet hende herover, også blevet smurt ind i blod fordi han jo havde støttet hende, ikke?! Hun sank kort en klump i halsen, da hendes tanker jo faldt på hans tøj, hmn, hun måtte vel betale for noget nyt, eller blot sy noget, hun var meget fingersnild, og havde også lært de versale kvindeting, ja hun havde så. Hun så lidt på blodmosset, inden hun blot tog den lille krukke, og puttede resten af forbindingen ned i den lille krukke, og tog den så bare med, inden hun trak forhænget til side med en skarp lyd, i munden holdte hun stadig posen med vandet mens hendes blege ansigt gled over det spor hun havde lavet mens en sagte mumlen steg fra hende, i det noget mere mørkere tonefald ,, sikke et svineri.. "
|
|
|
Post by Akume | Hest on Jul 8, 2008 17:42:30 GMT 1
Ser på Aka og nikker let til hans forklaring. *Han kan ikke have været dne kvindeskikkelse jeg så men hvem var det så? Der var ikke nogen der gik.* Lægger hovedet lidt på skrå imens jeg forvirret tænker over det *Så hvis det ikke var ham kan det kan være Tsung, men han er jo heller ikke en kvinde... Eller? Nej!* Ser undersøgende på Aka men trækker så let på skuldrene idet jeg opgiver mine tanker... Jeg kan jo alligevel ikke spørge dem om det vel?
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 8, 2008 18:37:00 GMT 1
Han rodede sig i håret da Tsung kom ud bag forhænget. Hun lignte en der ikke havde sovet i flere uger. En smule humorisktisk men han måtte hellere holde masken. Man vidste aldrig hvordan hun ville reagere især med det udseende. Hun lignte en der kunne dræbe ved et forkert ord. Han gned sig over øjnene og irriterede sig en del over at han kom i lægehuset. Det var vel nok bedst at han ikke vidste Tsung var en pige. Nu så han jo hende på en hel anden måde. "Det skal du ikke tænke på. Bare få en masse væske og føde. Du skal have din energi igen" sagde han og gik frem og tvang hende mod udgangen. Hvis han ikke gjorde det ville hun sikkert gå i gang med at gøre rent. Tsk tsk.. "Jeg skal nok give denne ene gang.." sagde han og stoppede pludselig og skævede lidt tilbage til Akume. "Skal du også med?" spurgte han og kunne vel også give ham. Han havde da været behjælpelig, plus at han kunne stå foran hvis nu Tsung skulle få et hissigt anfald.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 8, 2008 19:01:52 GMT 1
( Mig; >pege< Hvorfor stempler han stakkels Tsung som voldelig XD?! )
Tsung undgik at se på dem begge, mens hendes blik bare faldt på blodet, hun havde ikke tænkt sig at gøre rent, så ville hun da falde om. Hun åbnede munden for at komme med et gisp af en art da den ældste greb fast i hende og tvang hende med ud, men tvang dog sin mund i, igen og sin lyd. Hun fulgte villig med, mens hun tog posen ud af munden og stoppede atter op, da den anden også stoppede. Hun stod lidt, lukkede øjnene i over hans kommentar, eller rettere invitation, til Akume.. Den.. Dén! Iiih! Dårligt tidspunkt altså! Hun gjorde dog ikke, hun skævede bare over sin skulder og så på den anden, som stod der og så mindre ynkelig ud, satans til hest, nysgerrig like hell, og og et spark like hell.. Hun lænede sig kort til den ene side, og derved lidt op af den anden, selvom det ikke rigtigt var noget hun bemærkede da hun havde en dundrende hovedpine..
|
|
|
Post by Akume | Hest on Jul 8, 2008 19:13:02 GMT 1
Tøver et øjeblik inden jeg svarer da jeg ikke havde regnet med at blive inviteret. Nikker så hurtigt og smiler inden jeg skynder mig at følge efter dem. Ser på blodsporet og tænker på hvor mange der vil lægge mærke til det og blive nysgerrige?
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 8, 2008 19:30:38 GMT 1
(Mig; Mwuhahaha.. )
Han stod og ventede på Akume kom op til dem imens han kunne mærke Tsung læne sig op af ham. Havde hun faktis gjort meget idag, eller 2 gange men det var også nok. "Er du sikker på du kan gå hele vejen?" spurgte han og lagde armen om hendes skuldre. Han havde tænkt sig at bære hende på ryggen men ville ikke presse hende. Dog var han næsten sikker på at hun ikke havde kræfter til turen men hun var da velkommen til at prøve. De måtte bare komme afsted rimelig hurtigt da blodsporende ville skabe opmærksomhed og han havde ikke tænkt sig at blive opdaget. Så ville han hellere efterlade Tsung hos Akume. Han skævede over på Akume og så betænktsom ud. Mon han opdagede det? eller vidste det i forvejen? Han så sikkert ikke noget. Hvis han gjorde havde han nok reageret på en anden måde eller spurgt til. Han så ned på Tsung og havde nok ikke regnet med at hun ville bæres, men så måtte han vel bare vente til hendes krop ikke kunne mere.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 8, 2008 19:54:20 GMT 1
Tsung hævede hurtigt et bryn, og så på Akashiro, og sagde med et kækt smil på læben -dog sørgede hun dog stærkt for at det var udenfor hestens synsvinkel, men ligeså smilede hendes øjne også, inden hun roligt begyndte at gå, der var ingen vaklen i skridtene, bare så længe hun ikke besvimede, ville hun bare skulle sidde lidt for at have ophobet en smule energi, men som sagt, vis hun besvimede ville det tage længe for hende at komme ovenpå, eller længe og længe -længe i hendes øjne hvertfald. Hvilket måske ville højst, sige to dage.. Hmpf.. Tsung stoppede lidt op, længere nede af gangen, og så afventende ned mod de andre, darn hvor det satans sår sveg!
|
|
|
Post by Akume | Hest on Jul 8, 2008 20:23:19 GMT 1
Følger efter, et skridt bagude. Ser undersøgende på Tsung *kan han virkelig klare det? Det ser ud som om det gør ondt.* Hæver øjenbrynene da Aka ser på mig *?*
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 8, 2008 20:32:55 GMT 1
"Aish.." mumlede han og tog sig irriteret til hovedet. Hun skulle bare presse sig selv til det sidste. Han var bare ikke en skid bedre selv. Han ville selv presse sig til han besvimede, men fint! Hvis det var det hun ville så var det hvad hun fik lov til. Hun skulle nok få lov til at gå hele vejen. Hun så også ud til at have smerter hvilke nok ville gøre turen endnu værre, men han ville lade hende gå den. Han trak på skuldrende og begyndte at gå efter hende. De kunne ikke bare stå her og glo og blive opdaget. Han kom op på siden af hende og skævede til hende. Kunne hun virkelig klare det? Han tvivlede virkelig og med den blodmængde hun havde tabt skulle det nok gå galt. Argh! Hvor er det provokerende at hun skulle være så stædig når det var så åbenlyst. Heldigvis var byen ikke så langt væk men alligevel langt nok væk for en person der har mistet en masse blod.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 8, 2008 20:53:07 GMT 1
Tsung skævede kort ned af sig selv, Akashiro og hende ville nok tiltrække en del opmærksomhed med alt det blod de havde på sig, hng -måske de skulle skifte.. eller? hng.. Lige meget.. Stille og roligt, i et fast tempo fulgte hun trop, uden problemer selvom smerterne skyldede indover hende, hvilket hun ikke lod bemærke. Hendes blik faldt lidt på Akashiro, og derefter på Akume, alle de aér.. Så besværligt, iiii! Hun gik roligt videre, alt i alt mens hun tænkte på sit rigtige navn, og det navn hun havde nu, og hvordan hun mon skulle opfører sig overfor Akashiro, hvad ville han have? At hun skulle blive en han igen, eller bare være sig selv, altså en hun..? Hng, hvor forvirrende altså!
|
|
|
Post by Akume | Hest on Jul 8, 2008 20:58:56 GMT 1
Følger roligt efter. Er helt i mine egne tanker men holder dog alligevel lidt øje med hvor jeg går. *Gad vide hvor vi går hen?* Stopper pludselig brat og ser på Tsung, tøver lidt inden jeg fortsætter. *Mon ikke vi tiltrækker en hel masse opmærksomhed når de ser sådan ud?* Ryster let på hovedet og sætter tempoet op for at indhente den smule jeg er bagud.
|
|
Akashiro
New Member
Skorpion- Kung fu
|
Post by Akashiro on Jul 8, 2008 21:08:25 GMT 1
Han fulgte først Tsungs blik og derefter Akumes. De kiggede begge på hans og Tsungs tøj. Der gik det op for ham at de ikke kunne komme ind og få noget at spise med den påklædning? Nogen ville sikkert opdage dem og så skulle han forklare hvordan det skide blod på kom ham. Det måtte ikke ske. Han stoppede brat op og vendte sig mod de 2 andre. "Vent her.." sagde han og styrtede ned af en af gangene. Der måtte være et vaskerum eller noget lignene med noget tøj de kunne låne. Som et mirakel førte en af dørene til et vaskerum med en masse kurve vasketøj der bare ventede på at blive vasket i hånden. Han rodede i nogle af kurvene og fandt noget tøj frem der nok ville passe. Han smed sit ejet ned i vaskekurven og tog noget af tøjet på så han hvertfald var dækket. Han tog dernæst det andet han havde fundet og løb tilbage til Tsung og Akume. "Du kan ikke gå ud sådan her. Tag det her på.." sagde han og gav hende nogle bukser og en bluse der nok var lige så stort som hendes eget.
|
|
Tsung
New Member
Sneleopard- Kung fu
|
Post by Tsung on Jul 8, 2008 21:16:45 GMT 1
Tsung blinkede lidt med øjnene, og så hurtigt efter den anden som kort et øjeblik lignede en der havde fanden i hælene. Hng, hvad skete der for ham, gik der et lys op for ham eller hvad?! Hng, i så fald ville det da være fantastisk, og sikke fin han havde været indtil nu, han havde hverken flippet, blevet hidsig eller noget, det var helt afslappende.. Hun hævede et bryn da han så den anden komme styrtende med tøj i hånden, hun hævede lidt et bryn og så på den anden, hvordan fanden skulle hun klæde om?!.. Hun stod lidt og så på tøjet, og smilte så lidt med øjnene ,, hmmn, Tak.. " sagde hun kort, med den anden stemme da han trak det nye tøj på -udenpå det andet..
|
|