|
Post by |-Grandmaster-| on Jul 4, 2008 23:58:58 GMT 1
jaer -w- Jeg bliver skide frustreret når der kommer medlemmer jeg ikke kender.. Rettere.. Det er ynkeligt, anyway, så skriv her lidt om jer selv for at gøre det nemmere for mig, og for jer, ne? >kært smil<
Navn; un'! Jeg er Line Damsgaard Højby Pedersen! -kald mig stort set hvad du vil, jeg lystre alligevel -w- Alder; 14 år Køn; fufuuff.. Pige -w- Udseende; 167 høj, men ser betydeligt højere ud da jeg har meeeeeeeeeget lange ben. Is blå øjne, og lyse krøller som er lavet :3.. (smider nok et billede ind) Personlighed; fufufu! lader jeg jer om >_________<!
Og er for doven til at skrive mere liiige nu.. XD Men det skal nok komme XD!
|
|
Renshu
New Member
Skolopender- Kung fu
- Livet er det der foreg?r, mens vi g?r og planl?gger noget andet..
|
Post by Renshu on Jul 5, 2008 13:33:34 GMT 1
Selvom du kender mig, så gør andre måske ikke XD *vinke* Navn: Lisbeth Damsbo Lyngs. Kaldet: Liz, Spider-Liz, Lisse. Alder: Seksten. Familie: Mor og far, begge 46, og lillebror, 14. Udseende: Fordi jeg ikke lige har andet..Jeg er hende i den gule, pigen ved siden af mig er min kusine Julie. Vi ser Barbie som Rapunzel.. xD Bopæl: I det nordjyske ikke så langt fra Hjørring ^o^ Yndlingsdyr: Heste, hunde, ulve, bjørne. Yndlingsfarve: Påskegul, bøgebladsgrøn, himmelblå og/eller rosenrød. Livret: Min mors lasagne :0 Interesser: Heste, RPG, manga/anime, musik, yaoi(...), venner og J-Popcon Beskæftigelse: Lige nu har jeg sommerferie, men efter den, skal jeg på gymnasiet :3 Humor: (Ikke humør, men humor) .. Pervers ^^; Du kender mig fra: Akandra som bl.a. Yukan, Kostskolen som bl.a. Anna, A Sacred Realm som Cheyenne og fra Krystallandet som Geill.. For at tage de aktive XD
|
|