Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
I haven't failed, I've just found 10,000 ways that doesn't work.
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 2, 2008 17:40:18 GMT 1
Spørg, spørg jeg elsker spørgsmål
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
"At falde er ingen skam, men at blive liggende er."
|
Post by Chen-Shi on Jul 2, 2008 18:47:05 GMT 1
Da jeg ikke aner en skid om din karakter, er det let for mig at stille spørgsmål. Men jeg skal nok lade være med at stille nogen som: "Hvor gammel er hun?", "Er det overhovedet en hun?" og den slags..
Har hun en yndlings kung fu? I så fald, hvilken? Hvis hun blev tvunget til at farve sit hår enten grønt, pink eller tisgult, hvad ville hun så vælge? Har hun en eller anden hemmelig drøm, som for eksempel at stikke af og blive operasangerinde? Kan hun danse, sådan rigtigt? Har hun et yndlingsdyr? Hvilket? Har hun nogensinde ønsket at være en anden, end den hun er? Hvem/Hvorfor/Hvornår? Hvis hun var en dreng, hvad kunne hun så godt tænke sig at hedde? Er hun en af den slags piger, der bruger hele livet på at planlægge deres eget bryllup? Kan hun cykle?
..Det var det. Er det nok?
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 2, 2008 18:54:46 GMT 1
Har hun en yndlings kung fu? I så fald, hvilken? Sneleopardens
Hvis hun blev tvunget til at farve sit hår enten grønt, pink eller tisgult, hvad ville hun så vælge? GRØNT *stirre bange på de andre farver*
Har hun en eller anden hemmelig drøm, som for eksempel at stikke af og blive operasangerinde? Når hun er sur på Grandmaster/templet ønsker hun nogle gange at stikke af og slutte sig til sin far.
Kan hun danse, sådan rigtigt? Nej-.-'
Har hun et yndlingsdyr? Hvilket? Sneleopard (yay for sneleoparder)
Har hun nogensinde ønsket at være en anden, end den hun er? Ja
Hvem/Hvorfor/Hvornår? Før hun fandt ud af hvem hendes far er ønskede hun nogle gange at være en pige med en far og en mor.
Hvis hun var en dreng, hvad kunne hun så godt tænke sig at hedde? Nyappy, det minder meget om det navn hun har(hvilket hun er glad for)
Er hun en af den slags piger, der bruger hele livet på at planlægge deres eget bryllup? Aldrig i livet -.-'
Kan hun cykle? Det har hun aldrig prøvet eftersom der ikke eksisterer cykler XD
|
|
Chen-Shi
New Member
Trane -Kung fu
"At falde er ingen skam, men at blive liggende er."
|
Post by Chen-Shi on Jul 2, 2008 19:09:44 GMT 1
Tak for svarene. Nu skal jeg så bare lige læse din profil, så jeg kan finde ud af, hvad det er der er så specielt ved den dér far x]
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 2, 2008 19:36:08 GMT 1
>evil laugh da man har skrevet fortiden< >hoste<
Hvordan ser hun egentligt på Grandmaster? Har hun noget bestemt slag, eller spark, som hun er ret vild med? Og, hvad ville hun helst være, et menneske eller et dyr?
|
|
Nyaki | Slange
New Member
Slange -Kung fu
|
Post by Nyaki | Slange on Jul 2, 2008 19:42:39 GMT 1
Hvordan ser hun egentligt på Grandmaster? Med øjnene XD ej, hun ser ham lidt som en faderfigur, lidt som en bedstefarfigur og lidt som en Grandmaster
Har hun noget bestemt slag, eller spark, som hun er ret vild med? Hun foretrækker Giftkrogsslaget
Og, hvad ville hun helst være, et menneske eller et dyr? Når livet er besværligt ville hun ønske hun kunne være et dyr så hun ikke vidste noget om problemerne men udover det er hun glad for at være et menneske.
|
|
Luk ~ Lukyo
Junior Member
Hjorte- Kung fu
Det udtales Lukyo~~
|
Post by Luk ~ Lukyo on Jul 2, 2008 19:50:23 GMT 1
Uh :3.. Okey, tak for svarene ;D
|
|