Post by |-Grandmaster-| on Jun 29, 2008 17:02:52 GMT 1
Jeg kan ligeså godt sige, jeg er ikke den som koger over med det samme, og jeg tager for det meste tingene med ro -men jeg kan også være en led kælling vis det er det der skal til, og for dit og mit eget bedste, lad vær med at få mig derop, du vil få det elendigt -og jeg vil have totalt dårlig samvittighed ><''
Anyway;
Anyway;
- Maks tre karakterer, du kan selvfølgelig altid ansøge om flere, men kun vis du kan holde dem alle aktive OG -at du har en god grund.
- Der er stort set aldrig piger på et tempel, dog er der ikke mange af dem her heller.. Så vis du skal have en pige, vær venlig at ansøge (jeg kan sige du med 99.9% får lov -medmindre der er for mange)
- Folk skal tale ordenligt til hinanden på boardet, det kan godt være i er uvenner, men hold det til jer selv, og på jeres msn -jeg gider simpelthen ikke se på det!
- Skriv ordenligt, intet popdåse sprog, ingen z i stedet for s, osv.. Intet som skrives; HeJaR HvOrDaN gÅr DeÉeT zMukKeH.. ffs..! det er provo at læse :3..
- Karaktere på gerne have seks her på siden, ja, men det er ikke ligefrem noget Grandmaster sætter pris på.
Udover det, bedes i skrive en advarsel! Som IFSS (ikke for sarte sjæle) eller blot; kan forekomme stødende indhold, sådan så folk ikke føler sig stødt. - Egentligt er jeg fuldkommen ligeglad med hvordan du skriver, altså, nutid, datid, tredjeperson eller i jeg form. Blot man skriver mere end en linje, det er dødhamrende kedeligt vis det er sådan!
- Den sidste felt du udfylder, altså; Er der noget 'dyr', du bestemt ønsker?, skal være i farve -så ved jeg du har læst reglerne.
- Alt for denne gang, der kan dog sagtens komme nye..